Melomani, którzy słuchają muzyki w aplikacji Spotify, czekają w grudniu na tak zwane Wrapped przebierając wręcz nogami. Wystarczy parę kliknięć i każdy audiofil wie, czego najczęściej słuchał w danym roku. I co najciekawsze, dziwnym trafem niemal każdy z nich chce się podzielić tymi statystykami z najbliższymi, przy okazji chwaląc się na prawo i lewo swoim niezwykle wyszukanym muzycznym gustem... Czy tak samo będzie ze smakiem, ale w bardziej tradycyjnym tego słowa znaczeniu? Lidl udostępnił właśnie swoim polskim klientom podobną opcję.

Lidl wypuszcza podsumowanie roku dla swoich klientów

By dowiedzieć się czegoś o sobie samym jako konsumencie i kliencie, trzeba spełnić dwa podstawowe warunki. Po pierwsze należy mieć zainstalowaną i przede wszystkim zaktualizowaną aplikację Lidla w swoim telefonie. To jednak nie wszystko. By podsumowanie roku pokazało miarodajne dane, trzeba było przez całe mijające 12 miesięcy skanować kartę Lidl Plus przy kasach podczas zakupów.

Co dalej? Wystarczy wejść do aplikacji Lidla w swoim telefonie i kliknąć na belkę zatytułowaną Podsumowanie Roku Lidl Plus - Rozpocznij. Możliwość zmierzenia się ze swoją konsumencką przeszłością będzie dostępna dla klientów przez określony czas, do końca pierwszego tygodnia stycznia. 

Czego można dowiedzieć się w podsumowaniu roku z Lidlem?

Oglądanie listy tego, co najczęściej kupowało się w sklepie w danym roku budzi emocje. Dreszczyku na skórze dostarcza choćby obawa, że w danym roku kupowało się częściej słodycze niż owoce... Dla jasności warto dodać, że niektóre kategorie produktów nie będą widoczne w podsumowaniach ze względu na - jak to określił Lidl - lokalne przepisy. 

Oprócz konkretów, czyli tego co najczęściej lądowało w naszym koszyku, Lidl prezentuje swoim stałym klientom garść innych ciekawych statystyk. W podsumowaniu w formie smartfonowych relacji sprawdzisz między innymi to, ile razy w danym miesiącu byłeś na zakupach w sklepach tej sieci, a także dostaniesz nawet informację o jakiej porze dnia najczęściej pojawiałeś się w Lidlu. Wszystko to na bazie danych z e-paragonów.

Lidl zaskoczy cię także dokładną sumą, którą udało ci się zaoszczędzić w 12 miesięcy dzięki karcie Lidl Plus. Taka liczba z pewnością uświadomi wielu słuszność codziennego korzystania z promocji!

Redakcja MojeGotowanie.pl

Bonus dla stałych klientów Lidla

Miłym akcentem w podsumowaniu roku z Lidlem jest kupon od sieci, który tym razem każdy klient będzie mógł wybrać sobie sam. Jak? Na ekranie telefonu pojawi się kilka kategorii produktów, które w danym roku były najczęściej wybierane przez daną osobę. Potem wystarczy jedno kliknięcie, by wybrać tę, z której chciałoby się dostać coś ekstra.